Audi S6 teszt

2011.05.26. 20:09

A mai napon teszteltünk újra egy S6-ot - hiszen itt van a modellváltás, az ABT modell már régen kész, az új S6-ot pedig már tesztelik- , hogy azért maradjon bennünk valami emlék a régebbi, 2006-os modellről is.

Külső megjelenését tekintve nagyon tetszetős az autó, a 19 colos felnik és a krómtól roskadozó hűtőrács tetszett a legjobban. Szépek a lámpák, a küszöb is precízen ki van dolgozva, a tetőablak már messziről látszik! Szokásomhoz híven mielőtt beszálltam volna, megkopogtattam a sárvédő lemezét... Nem csalódtam, Audis anyag, belefájdult az ujjam. Az ajtók szerkezete is hasonlóan erős volt, pakoltak bele anyagot az ingolstadtiak. 1920 kg az autó, azért itt meglátszik a masszivitás. Kíváncsi voltam, hogy vajon ilyen tömeggel, hogy megy a picike?  Már remegett a kezem, nagyon vártam a behuppanás pillanatát.

Beültem az ülésbe. Mielőtt bármerre is figyelhettem volna, állítanom kellett az ülésen, mert olyan tartása volt, hogy nem tudtam mozogni. Gondoltam magamban, hogy ez 100 km/h-s kanyargós tempónál jól jön, de egyelőre még a motor sem jár. Amerre csak nyúltam, ott bőr vagy igen igényesen megmunkált, kellemes tapintású felülettel találkoztam. Bőr a kormány, a váltókar, az ülés, a műszerfal... Csodás kényelem. A sebességmérő és a fordulatmérő óra panelje nagyon tetszett, mert alig vannak belesüllyesztve a mutatók, így közvetlen hatást keltenek. A váltókar mellet találhatók a lényeges gombok. Telefonkihangosító (bluetooth-os), rádió gombok, és a navis rendszert innen lehet kezelni. Elég áttekinthető a menü, egyszerűen el lehet igazodni benne, igen sok mindent be lehet állítani rajta. Ami nem tetszett, az a tetővászon borítás volt, nem volt különösen jó anyag. Ahol minden bőr, ott ne kelljen már ilyen szövettel találkozni. Egyébként lényegtelen, biztos van, akinek bejön, amúgy meg minek simogassa az autó tetejét az ember útközben? A kesztyűtartó nyitása érdekes, nagyon ravasznak kell lenni, mire megtaláljuk a nyitót. Bár könnyen lehet, hogy a rajtam eluralkodó mámorban nagyon kapkodtam. A könyöklő alatt igen szerény a rekesz mérete, de azért aki nagyon akar, az befér. Ezt kompenzálják a műszerfal tövében kialakított tárolókák. Nagyon igényesek voltak továbbá a padlószőnyegek és gumik, mindegyikben ott díszelgett az S6 felirat. Ami a hátsó részt illeti, nagyon meg voltam elégedve a helykínálattal, 197 cm-em ellenére magam mögé épphogy befértem, a fejem súrolta a plafont. Semmi gond, aki ekkora, és hátul akar ülni, annak való a Langversion. Kompenzált a full bőr, "S6"-os varrású ülés, hátul is majdnem úgy ültem, mint elöl. Fejedelmi kényelem itt is. Na - gondoltam magamban -, most már beindíthatnánk a motort is. Nyúlok a kulcsért...

A cikk folytatását a következő napokban tekintheti meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://a-bb.blog.hu/api/trackback/id/tr372935089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
©Copiright 2010-11: A-BB Team ; Powered by: Blog.hu
süti beállítások módosítása