Bivalyerős A3

2011.08.19. 10:40

A német B&B 50 százalékkal növelte az Audi RS3 teljesítményét. Az átalakítás után a 300-as tempó nem gond a modellnek...

 

Az autó szívét a már jól ismert 2.5 literes, turbós győri motor képezi. Ebből a 340 LE-ből azonban még bőven ki lehet csalni többet, lássuk csak, hogyan!

A német B&B a teljesítményfokozást több szintre osztja. A 3. szinten jön elő a szuper-sportkocsi A3. Első fokozatban plusz 70 lóerővel dobják meg a kedves vásárlót. A 410 LE a motorvezérlés áthangolásával és a turbónyomás emelésével valósítható meg. Ekkor a forgatónyomaték 560 Nm.

A második lépcsőn módosul a szívócső és a töltőlevegő-hűtő is, kb. 800 ezer forintnak megfelelő euróért cserébe. Az eredmény 425 paci és 580 Nm. A harmadik lépésben körülbelül 2.2 millió forintért az előbbieken felül sportkipufogó, nagynyomású üzemanyag-szivattyú és új kuplung is szerepel. A teljesítmény így 450 LE és 600 Nm.

Az utolsó fokozatban 510 LE 680 Nm bújik elő a kompakt modellből. Új a turbó és a versenykipufogó cseréje járul hozzá a félelmetes számadatokhoz.

Az RS3 kiemelkedően jól teljesít a 80-120 közti kigyorsítások terén, ezt el lehet képzelni még plusz 230 Nm-rel... A csomag ára körülbelül 4.4 millió forint.

 

Ezt követően azonban már "megízlelhető", milyen az, ha egy kompakt kocsi 3,5 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára vagy eléri a 310 km/órás tempót. Több kép!

Természetesen ehhez a csomaghoz szinte már kötelező a nagy teljesítményű fékrendszer, illetve kétfokozatú sportfutómű megrendelése. A 19, illetve 20 colos kerekek inkább csak a látványnak szólnak. Több kép!

A bejegyzés trackback címe:

https://a-bb.blog.hu/api/trackback/id/tr63164462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
©Copiright 2010-11: A-BB Team ; Powered by: Blog.hu