Új terv készült Ingolstadtban a következő kilenc évre, elképesztő növekedési célokkal. Érdekes lenne, ha sikerülne, bár elvileg minden lehetséges...

A német márka célja az évi kétmillió autó 2020-ra. Ez azonban a jelenlegi prémium-piacnak több, mint a harmada, és az Audi pozíciójából lehetetlennek tűnik. Az Audi jelenleg mintegy 1,2 millió autót képes eladni egy évben, ami nagyságrendileg hasonló mennyiség, mint a nagy konkurensnek számító BMW vagy a Mercedes éves eladása. Ezt további 800 ezerrel növelni viszont még akkor is hihetetlenül nagy feladat, ha a teljes VW csoport ott áll a márka mögött. A cél kétféle módon érhető el: vagy hasonló ütemben nő a piac - ami irreális elképzelés, még akkor is, ha Kínában, Indiában és Oroszországban is rászoktatnak minden jómódú vevőt az Audi-vásárlásra - vagy ha a konkurencia teret veszít, amire egyelőre szintén nem mutatkozik túl sok esély. Sokak szerint menőbb autó a BMW vagy a Merci, a pénz nekik nem számít, sajnos nem tudunk mit tenni.

A képtelen célkitűzés persze arra is jó lehet, hogy ösztönözzön - ha a nagy igyekezetben csak az elvárt növekedés felét elérik, akkor az Audinak már nyert ügye lesz. Az évi 1,5-1,6 milliós gyártás ugyanis messze túlmutat bármely luxusautó-gyártó jelenlegi lehetőségein.

A bejegyzés trackback címe:

https://a-bb.blog.hu/api/trackback/id/tr933312347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
©Copiright 2010-11: A-BB Team ; Powered by: Blog.hu