Napi látnivalók

2011.11.22. 16:52

A ma reggeli utam során, amikor a szokott időben páncélozott nagymacskának kellett volna elhaladni mellettem, kénytelen voltam szembesülni a ténnyel, hogy a megszokott kormány-A8 helyett egy fapados Superbbel fogok a jövőben találkozni.

Nem lesz többé fejedelmi látványban részem. 150 millió forintos páncél Q7 sem fog elrobogni mellettünk többet, a legfelszereltebb nagy Skoda 8,5 millió forint. Viszontlátni az Eu-s elnökség idejére bérelt flottát pedig még legmerészebb álmainkban sem gondolhatjuk. Azok aztán tényleg szép Audik voltak!

Tovább haladva igen sok új A6-ossal találkoztam. Veszik bele a megszokott három literes dízelt. Ilyen üzemanyagárak mellett a benzines jobban megérné. De hát akinek nagy nyomaték kell, szeretne belelapulni a bőrülésbe, annak TDI jelzés lesz a kocsiján.

Jót gyönyörködtem egy új Q7 vakító fékLEDjében, miközben a pirosban álldogált. Erről a hatalmas, szinte kisbusz méretű robosztus Audi modellről rögtön a V12-es változat jut eszmbe, mely 1000 Nm-ével képes kényeztetni az arra vágyó vásárlót.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://a-bb.blog.hu/api/trackback/id/tr103403814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
©Copiright 2010-11: A-BB Team ; Powered by: Blog.hu
süti beállítások módosítása