Lopakodó Nagymacska

2011.02.26. 16:21

 Szokásos borongós hangulatomban utaztam a 61-es villamoson. A Moszkva felé járhattam, amikor egyszer csak megpillantottam valami hatalmas, metálfekete járgányt. A villamos hirtelen lassított, csak egy pillanatnyi látványfoszlányból tudtam a képet összerakni. "Csak nem egy A8?" - tettem fel magamba a kérdést. Aztán egyszer csak a már sokat dicsőített autó elsiklott mellettem... Led-es nappali fényszóróval a megjelenése erősen morcos volt. Világító, gyönyörű hátsó lámpája alapján, nem lehet összekeverni az A4-gyel, holott minden szakvélemény erre panaszkodik. Nem! Az első és hátsó menetfénye erősen különbözik más Audiktól. 

...Ettől kezdve, újult erővel láttam neki aznap csütörtöki teendőimnek. Úgy éreztem, hogy a 4200 köbcenti 351 lóerejéből én is kaptam...

A bejegyzés trackback címe:

https://a-bb.blog.hu/api/trackback/id/tr192692794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
©Copiright 2010-11: A-BB Team ; Powered by: Blog.hu
süti beállítások módosítása