A fehér szín a 'menő'!?

2011.03.02. 21:04

 A régi időkben, ha valaki fel akart vágni drága kocsijával akkor az autó megvételénél nem maradhatott üresen a fekete-metál fényezés mellől a pipa.

Ma ez már nem így van! Ezekben az években kezd elterjedni a hófehér fényezés, mely mondhatjuk bátran tényleg nem áll rosszul egy audinak sem. A fehér szín olyan, hogy felfigyelnek rá, de ezzel az okkal mire megyünk. Az már erősebb indok, hogy a fehér kocsiknak nagyon jól áll a krómozás, a fekete hűtőrács és a vaj színű bőr ülés. És ha egymás mellé állítunk egy fehér és egy fekete (mondjuk, de lehetne más is) A5-öt a fehér nyerné el jobban a tetszésünket. A 'hó' fényezésnek vannak előnyei és hátrányai is. Az előny a mai trend, és a kitűnés (mint már említettem). De hátránya is van. A fehér kocsikat kb. hetente kell mosnatni, hogy tényleg jól nézzen ki. Ezekkel a 'hátrányokkal' én nem törődnék és a fehér mellé tenném a voksom.

De miért írtam mind ezt?

Azért, mert tegnap előtt a villamos megállóból láttam, hogy kb. 800 méterrel arrébb áll egy hófehér audi. Persze oda mentem megnézni, körbefotózni. Az autó mely ingolstadt-i rendszámmal rendelkezett egy új A5 S-line volt. Aztán hazafele elhatároztam: ha pénzem lesz egy ilyenre, fehérbe veszem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://a-bb.blog.hu/api/trackback/id/tr222705513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
©Copiright 2010-11: A-BB Team ; Powered by: Blog.hu
süti beállítások módosítása