Audi S6 teszt - 2. rész

2011.05.29. 09:53

Előveszem a kulcsot, kinyitom a "tollát". Indítom az autót. Pöccintésre indult a verda, de mit is várnánk egy S6-ostól? A félelmetes morgásból vajmi kevés szűrődik be az utastérbe. De azért lehet ám érezni az 5200 köbcentit alapjárati hangokon is.

Nyúlok a váltókarhoz, beteszem D-be. Indulok lassacskán. Először meg kellett szoknom a méreteket, elég alacsonyan ül az ember, rá kellett éreznem a kocsira. A város kevésbé forgalmas útjait választottam, hiszen kíváncsi voltam, hogy ez a 435 LE mit is tud valójában. Először alacsonyabb fordulatszámon haladtam, a mutató nem lépte át a négyezres értéket. Meglepően jól húz a kocsi ebben a tartományban is, előzgettem is nyugodt lélekkel. Ahogy leszállt lassan az este, igazándiból is próbára tettem az autót. A százas sprinttel kezdtem... Padlógáz: iszonyúan belelapultam az ülésbe. A motor azonnal felpörgött, a mutató úton volt a hétezres érték felé. 60-nál a kormány mögött lévő + kapcsolóval váltottam, a gyorsulás megszakítás nélkül folytatódott tovább. A kettes vége 100-nál volt. Ezeket az értékeket megszokhattuk már, ha egy erősebb Audiban vezetünk. A gyorsulási próbát 5,3 sec alatt teljesítette az 1910 kg-os modell. A 130-ról való lefékezés sem okozott gondot az autónak, belső szerveim átrendeződésével nagyjából 45-50 méter alatt állt meg az autó. Az utamat zenehallgatással folytattam, különösen szépen szólt a gyári Bose hangrendszer.

Nagyon örültem, hogy ilyen remek S6-ot vezethetek. Egyedül a magas városi fogyasztás nem tetszett. Városon kívül és vegyesben azért elfogadhatóbb értékeket produkál az autó, a maga 9.5-12 literjével.

Összességében teljes mértékben elégedettek lehetünk az autóval, és ennél a modellnél is büszkék lehetünk az ingolstadti mérnökökre.

A bejegyzés trackback címe:

https://a-bb.blog.hu/api/trackback/id/tr692940377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
©Copiright 2010-11: A-BB Team ; Powered by: Blog.hu
süti beállítások módosítása