Audi Quattro

2011.07.02. 10:04

A Quattro Gmbh. főnöke azt mondja, hogy csak a frankfurti autószalonra döntik el, hogy belefognak-e a fejlesztésebe, de ahhoz, hogy a sportkocsi megfeleljen az elvárásoknak, különleges és drága anyagokat kell használni hozzá.

 

Ha valóban a gyártás mellett döntenek az Audinál, a végleges Quattro akkor is egész más  lesz, mint az egyedi tanulmányautó. Szériamodellek alkatrészeiből kell hogy összeálljon, hogy ne legyen minden példányon túl nagy veszteség, így valószínűleg az Audi A5 lerövidített padlólemezét használják majd hozzá. Így viszont nem lesz könnyű tartani az 1400 kilogrammos súlyhatárt: a karosszéria jelentős részét szálerősítésű műanyagból kell majd készíteni. Valószínű, hogy az öthengeres motort is lecserélik, mivel az nem építhető be az A5 hosszanti hajtásláncába, helyette vagy egy V8-ast, vagy egy turbós, három literes V6-ost használnak majd.

A végleges autó körülbelül 450 lovas lesz majd, és hasonlóan dinamikus, mint a középmotoros R8-as, de ez az árán is meglátszik majd. Azonban valószínű, hogy az Audi nem fogja tudni annyiért árulni, amennyibe egy-egy autó nekik kerül. Egy imázsépítő modellnél ez persze nem lényeges, viszont ezzel magyarázható, hogy a hatalmas érdeklődés ellenére az új Quattróból nem terveznek ezer példánynál többet gyártani, hisz ráfizetés a német márkának ezen új modell gyártása.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://a-bb.blog.hu/api/trackback/id/tr423032092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
©Copiright 2010-11: A-BB Team ; Powered by: Blog.hu
süti beállítások módosítása