Audi A1 MTM tuning

2011.07.21. 18:00

500 lovas motort manapság nem nagy dolog készíteni, a feladat abban rejlik, hogy bele lehet-e tenni a motort egy kisautóba, ami ráadásul fronthajtású. Az Audi-specialista MTM megtette, az eredményt lejjebb olvashatják. Galéria Audi A1 MTM tuning

A felvágó, narancssárga szegélyfestés, fehér oldal- és fekete motorházfestés, a nagy felnik ugyan jól néznek ki, de nem eredményeznek különösebben félelmetes látványt.  Látszatra csak egy a sok tuning-Audi közül - pedig igazán jól fut az aszfalton, vérbeli sportkocsikhoz hasonlóan. Nem véletlen: a tervezői az idei Nardo Highspeed rendezvényre szánták, ahol nem a külső számít, hanem a végsebesség és a gyorsulás. Ezért is kapott a gép az 500 lóerős és 600 Nm csúcsnyomatékú turbómotor mellé önzáró differenciálművet, igen kemény futóművet és alig látható gumihártyákat a felnijeire: ezek segítik, hogy a két első kerék át tudja adni a nagy teljesítményt, és ne csak füstölve pörögjön az aszfalton. Ezeknek a változtatásoknak köszönhetően az A1-es 4,5 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t, és 324 km/h-val képes száguldani az olasz pályán, különösebb megerőltetés nélkül.

Egy ilyen autó persze bárkit kikészíthet közúton a kőkemény rugózásával. 500 lóerő a két első keréken meglehetősen öntörvényű viselkedést sejtet: ez az autó nagy gáznál csak a legprofibb pilóták számára kiszámítható, jó eséllyel bárki mást felcsavar az első oszlopra.

Galéria Audi A1 MTM tuning

A bejegyzés trackback címe:

https://a-bb.blog.hu/api/trackback/id/tr883086957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
©Copiright 2010-11: A-BB Team ; Powered by: Blog.hu
süti beállítások módosítása