Kigyulladt A4

2011.09.08. 09:36

A horvát utamra emlékezve otthon megnéztem az ott készült képeimet, kikapcsolódás gyanánt. A képsorozat vége felé találtam a lejjebb látható képet, amelyről már teljesen megfeledkeztem a pihenés óta. A kép magáért beszél! 

Szegényeket nagyon sajnáltam... Az autópályáról, háttérben a tenger.

Az A4 láthatólag porig égett, de vajon miért.?

Megkérdeztem erről az egyik ismerősöm, aki a választ rögtön tudta. 'Autó Hi-Fi...' Nem hagyott nyugodni a  gondolat, így megkérdeztem, hogy az mégis hogy tehet ilyet egy autóval. Erre azt mondta, hogy valószínű az, aki beszerelte, nem értett hozzá, lehet, hogy túl erős biztosítékot használt, vagy egyáltalán nem is volt azon az áramkörön, amelyikre kötötte. Majd ezután megjegyezte, hogy nem érti, miért nem volt képes kifizetni a beszerelést.

Én a dolgot 1-2 óráig emésztettem, majd otthagyva az íróasztalt kimentem leellenőrizni a saját beszerelésű hangváltóimat. Mindent rendben találtam, de mégis nyugtalan maradtam, nem akartam elhinni, hogy egy audió rendszer így megsemmisít közel két millió Forintot. Majd odáig jutottam, hogy este felhívtam a barátomat és megkértem, hogy nézze meg az autót. Megnézte, és végérvényesen is megnyugtatott, 'Így minden jó!', de a lelkemre kötötte, hogy ha már költöttem a jobb hangzásra, akkor egy poroltó is belefér, ami megmentheti az autót.

Így a poszt végén azt tudom mondani, hogy ha beszerelésről van szó, csak akkor végezzük mi, ha értünk hozzá, de akkor is álljunk meg az első benzinkútnál venni egy poroltót...

A bejegyzés trackback címe:

https://a-bb.blog.hu/api/trackback/id/tr453209968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
©Copiright 2010-11: A-BB Team ; Powered by: Blog.hu
süti beállítások módosítása