Napi látnivalók

2011.09.16. 22:00

 Késő délután úgy döntöttem, hogy igénybe veszem a tömegközlekedést, hiszen nagy volt a dugó. A villamost választottam, ez legalább nem pöfög semmit a levegőbe. Nem bántam meg...

Felszálltam, majd az első kifelé vettett pillantásom egy A7-essel találkozott. Gyönyörű hátsó lámpájáról és az egyedi far-kialakításból ismertem meg. 

A következő pillanatban egy S6 tépett keresztbe egy zebrán, mentségére szolgáljon gyönyörűen muzsikáló hangja.

A kis sztori még tart, egy kicsit arrébb, az ablakból felfedeztem egy TT-t. Gyanúsan merészen volt kialakítva az első lökös. A számítás bejöTT, RS modell volt. 

Nos, Kedves Olvasók, mindez durván 5 perc leforgása alatt történt meg. Nem csoda, hiszen a 2. kerület mindig is el volt látva Audikkal bőven...

A bejegyzés trackback címe:

https://a-bb.blog.hu/api/trackback/id/tr433232844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
©Copiright 2010-11: A-BB Team ; Powered by: Blog.hu
süti beállítások módosítása