Audi RS5 - Többet vártunk...
2011.09.19. 17:26
Mostanában debütált az Audi RS5. Azonban meglepő, hogy igen kevés dologban újítottak be az ingolstadtiak. Személy szerint kicsit csalódtam, mindig van mit fejleszteni, és elég nagy tempót diktálnak ám a konkurensek. Vajon elég ütős lesz ilyen formában az RS5-ös ellenük?
A német sportmodell esetében megmaradt a 4163 ccm-s, szivó V8-as. 450 lóerejét 8250-es fordulaton érzékelteti, forgatónyomatéka (430Nm) pedig a 4000-6000 közti tartományban a legnagyobb. A százas sprint sem ment 4,6 szekundum alá, a végsebesség alap esetben a szokásos 250, külön kérve pedig 280 km/h. 7 fokozatú, duplakuplungos váltó jár az autóhoz, melynek - az összkerékhajtás miatt - változtatható a nyomatékelosztása. Alap esetben 40% jut az első gumikra, 60% a hátsókra. A riválisoknál (BMW M3, Mercedes-Benz C63 AMG) ugyan nehezebb, de ezt ellensúlyozza a quattro meghajtás. A 20 colos felniket már messziről ki lehet szúrni, de a robosztusabb felépítés, a szebb lámpakialakítás és a gyönyörű hűtőrács miatt is feltűnőbb lett a legsportosabb A5. A kerámia féktárcsákról sem feledkezzünk meg, ez is hozzátartozik az egyedülálló kupéhoz. A kormányzást finomabbra hangolták, így várhatóan tartható lesz a lépés a nagyon precíz kormányzású C 63 AMG-vel.
Az extrák bővültek, kérhetünk például prémium Bang & Olufssen hifit, ha igazán minőségi hangzást szeretnénk. Az előző modellhez rendelhető karbon csomag is megmaradt, mely a szénszálas motorborkulatot és a 280 km/h-s kiegészítést is tartalmazta.
Az újdonság várhatóan 2012 elején kerülhet a szalonokba.
Kifogástalan belső tér
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.