Mindig nagyot szól, amikor az Underground Racing elkészül egy-egy TT jelzésű tuninggal. A twin turbo, magyarul ikerturbós megoldásokra szakosodott cégnél nem szokták letenni a villáskulcsot, amíg nincs meg az ezer lóerő. 

                                                                                                                                                                                                                                                                                     

Az Audi R8 esetében nem kellett nulláról indulniuk, hiszen édestestvérét, a Lamborghini Gallardót már sikerült felhúzniuk 1900 lóerőre, bár a rekordkísérletre épített gép csúnya bukfenccel fejezte be karrierjét. Az R8-as ezután inkább csak ujjgyakorlat lehetett az amerikai cégnek, de ettől függetlenül meg lehet nézni az eredményt. Ahogy szokták, hátsó kötény nélkül mutatják meg a fénylő csövekből összerakott műremeket, amely láttán hihetőnek tűnnek a hihetetlen számok.

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                              Az 5,2 literes V10-es teljesítménye az UR szerint 1000 lóerő 93-as benzinnel, de aki tud szerezni 117-es oktánszámú üzemanyagot, 1500 lóerőig tekerheti az R8-ast. A tuningműhely által készített videón be is mutatja az átgyúrt R8-as az egyetlen mutatványt, amire jó a gép: a megfélemlítő gyorsítgatást zárt pályán.

 

 Forrás: totalcar.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://a-bb.blog.hu/api/trackback/id/tr323239011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
©Copiright 2010-11: A-BB Team ; Powered by: Blog.hu
süti beállítások módosítása