Napi látnivalók

2011.09.21. 22:41

 Mai utam során egyszer csak egy új A6-osre lettem figyelmes. Gyönyörű lámpái messze kitűntek a többi autóé közül.

 Ilyet vártam...

A rendszámát tekintve különleges volt az autó, PRTKL-es táblát viselt. Na, sikerült beújítani a sok ugyan ilyen rendszámú A8 mellé végre valami újjal, egy A6-tal. Tovább méregettem az autót, sajnos meg is bántam. Ugyanis a sárhányók valahogy nagyon nem illettek bele a képbe, nem szokványos látvány ilyen csúnya műanyagokat látni az Audikon. A lámpája elöl nem LED-es, hanem az olcsóbb kivitelű sima tompított fényű izzórendszert kapott. Ezek után nem lepődtem meg a limuzinhoz nem méltó sárterelőkön sem...

 És ilyet látványt kaptam...
 

Már-már megszokottá válik az A8 özön Budapesten, annyit látok, hogy nem férnének bele egy posztba, így róluk csak említést teszek.

A bejegyzés trackback címe:

https://a-bb.blog.hu/api/trackback/id/tr443244655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
©Copiright 2010-11: A-BB Team ; Powered by: Blog.hu
süti beállítások módosítása