Ez a videó (a bejegyzés alján) egy 3D-s töréstesztet mutat meg. Vajon a valóságban is így történik mindez? 

 Sokakban felmerül a kérdés, hogy ezek a "nagy Audik" mennyire biztonságosak. Számos modellről (A1-A6 Q5, Q7, TT) könnyedén találunk törésteszteket, míg például a nagyobb kaliberű 'zászlóshajóról' nem. Vajon miért nem láthatunk hivatalos tesztet az A8 töréséről? A BMW 7-esről és a Mercedes S-osztályról találhatunk videókat a világhálón. Talán nem lenne elég biztonságos az Audi-család legnagyobb tagja, nem állná meg helyét, és ezért nem hozzák nyilvánosságra a vele kapcsolatos eredményeket? Megéri-e a több 10 millió forintos autó, ha nem biztonságos? Ha pedig elsöprő sikere lenne biztonsági téren, akkor miért nem dicsekszik el vele az Audi? 

 Valóban, nem tudnak hivatalos videót mutatni a nekünk a németországi gyártónál sem. Azonban ez még közel sem jelenti azt, hogy nem lenne biztonságos pl. az A8. Az Audi által nyilvánosságra hozott váz-szerkezeti képek mérnöki szemmel való vizsgálata során kételyeink szertefoszlanak: irdatlan mennyiségű magas szilárdságú acél, merevítések sorozata figyelhető meg az autó vázában, a gyűrődési zónák egyértelműen láthatóak.

 Azonban nem ártana az sem, hogyha hétköznapi emberek számára nyilvánosságra hozott videókkal is igazolnák az autó igen magas fokú biztonságát.

A bejegyzés trackback címe:

https://a-bb.blog.hu/api/trackback/id/tr453306952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
©Copiright 2010-11: A-BB Team ; Powered by: Blog.hu
süti beállítások módosítása