Napi látnivalók

2011.11.07. 17:01

 Mai utam során is sok Audival találkoztam. Nem kifejezetten a legegészségesebb ilyen szmogban mászkálni, de legalább megérte.

 A cikk elején megemlíteném először is azt a rengeteg A6-ot, amelyektől lassacskán már nem lehet moccanni az utcákon. Az egyik legsikeresebb széria volt az Audinál a 2004-től indult A6-os modell, mely körülbelül egy éve frissítésen esett át. Több ismerősöm is jelezte, hogy nagyon meg voltak elégedve a régebbi modellel, így szívesen vásárolták meg a frissítettet is.

 Villamosoztam is egy rövidebb szakaszt. A megállóban állva begurult a piros lámpa elé egy BMW. Megadtam a kellő tiszteletet az autónak, bár meg kell hagyni, az Audit sokkal jobban csípem. Sokan menőzés végett vesznek csak BMW-t. Jobban szemügyre vettem a kocsit, M5 volt, még egy kisebb Hamann felirat is szerepelt rajta. Szerintem csak valami matrica lehetett. Ekkor jutott eszembe az RS6, mely néhány évvel ezelőtt keményen odaalázta az M5-öt, az E63 AMG-t és az XF-R-t is egy átfogó teszten. Örömmel töltött el, hogy egy BMW-ről is rögtön Audi jut eszembe.

 

Arréb fordulva tekintetem páncélmasszív hűtőráccsal ütközött, a jó öreg S8 kománk haladt méltóságteljesen az autók között. Látszik ezen az Audin, hogy simán képes lenne reggelire megenni minden más, a környéken lévő járművet. Kegyetlen erő sugárzott belőle, 500 paci szépen tudja repíteni a sportbálnát.

A bejegyzés trackback címe:

https://a-bb.blog.hu/api/trackback/id/tr353361391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
©Copiright 2010-11: A-BB Team ; Powered by: Blog.hu
süti beállítások módosítása