Napi látnaivalók

2011.11.29. 16:55

 Mai utam során nagyon bő Audi-termés volt. Munka után, a kapun kilépve egy legújabb CL 500 próbált elbűvölni ledes lámpáival, duruzsuló hangjával. Nem engedtem a csábításnak.

A mergára vetett pillantásom után rögtön egy vicsorgó A7-tel találtam szemben magamat. Megérte nem odafigyelni a Mercedesre, inkább erre a Sportback-re tartogatni az energiámat. Sok Audi rajongó szerint az új modellek közül ez viseli a legszebb címet.

Tovább haladva Q7-et láttam, valamint az A6 özön megint beköszöntött. Akár merre néztem, csupa A6 haladt az úton. Nem sokkal később egy fiatal A3-as sofőrje tépett keresztül a zebrán, közel 80 km/h-s sebességgel. Városi forgalomban el lehet gondolkodni ezen a vezetési stíluson, nem kifejezetten gyalogos- és környezetbarát dolog a padlógáz.

A bejegyzés trackback címe:

https://a-bb.blog.hu/api/trackback/id/tr233422421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
©Copiright 2010-11: A-BB Team ; Powered by: Blog.hu
süti beállítások módosítása