Napi látnivaló

2011.12.23. 14:49

Karácsonyi körutam során nagyon sok lázas Audis vásárlóval találkoztam. Nem kímélték a verdákat, bizony mindegyik sofőrje nyomogatta a gázt a piroson való mihamarabbi átérés végett. Jómagam gyalog jártam-keltem, ajándékboltot keresve. Jobb ilyen időben sétálni, hiszen közben lehet gondolkodni a karácsonyi ünneplés hosszas menetéről, előre gondosan el lehet tervezni minden fontos dolgot. A hosszas magam elé meredés után egyszer csak valami új dologgal találkozott tekintetem. Egy Q3-as volt az, szépen, reklámba kitéve parkolt egy kisebb emelvényen. Szép látvány az új autó, ahogy megpillantottam máris eszembe jutottak újabb ötletek az ünneppel kapcsolatban! Sajnos arra is rájöttem, hogy igyekeznem kell még, hiszen az idő gyorsan múlik, és holnapra készen kell lennünk az A-BB-s mézeskalácsokkal!


 

A bejegyzés trackback címe:

https://a-bb.blog.hu/api/trackback/id/tr773491202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
©Copiright 2010-11: A-BB Team ; Powered by: Blog.hu
süti beállítások módosítása