Mi lesz a sorsa a bérelt Audiknak?
2011.09.07. 17:15
Ahogy előző posztunkban ígértük, itt a cikk azokról a rejtélyesnek közel sem mondható MEU-s rendszámú autókról. Az elején megemlíteném azt a 'szarvashibát', amiről egyik Olvasónk értesített minket, miszerint: "Nem a kormány tulajdona a flotta, azt csak a hazai importőrtől bérelte erre a félévre". Az elírásért szíves elnézésüket kérjük.
A Porsche Hungaria az autók egy részét visszaküldi a német piacra, ahol a keveset futott gépjárművek kategóriájába kerülnek majd, a német használtautó piacon. Persze lehet vitatkozni azzal a ténnyel, hogy keveset futott, hiszen Gödöllő - Budapest táv azért nem 10 km, de nem is sok, és ezek a gépjárművek nincsenek annyira leamortizálva, hogy ebben a kategóriában eladhatatlanná válnának. A másik lehetőség, amit a cég valószínű, hogy szintén kihasznál, az a keleti piac. Ide már lényegesen kevesebbet szánnának, hiszen itt a felvevőképesség jóval kisebb, mint nyugaton.
A hazai utakon is fognak futni az egykori EU-s járművek reményeik szerint, de ezt a 'tervet' jelentősen befolyásolja az itthoni polgárok érdeklődése, fizetőképessége. Ugyanis kicsiny hazánkban sajnos sokan nem tehetik meg, hogy használt luxusautót vásároljanak.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Utazz 2011.09.08. 16:02:44
Az autókat leggyakrabban az alábbi pontok között mozgatták: Ferihegy (idővel Liszt Ferenc Nemzetközi repülőtér), Budapest, Gödöllő, Debrecen, Balaton és természetesen az őrezred telephelye.
A 200 autóból csak 2X50 volt Audi, ezek egy része már eleve használtan került Magyarországra, mivel ezek páncélozott változatok, ezek valószínűleg továbbkerültek a soros elnökhöz.